BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Keresett a moduláris számlacsomag az OTP-nél

Eddig a bankok előre kialakított szolgáltatásokat kínáltak, ám a jövő a moduláris termékeké lehet – vélekednek az OTP Bank szakértői.

Az ügyfelek alapvető elvárása az átlátható, világos kommunikáció – mondta Fábián Tamás pénzügyi pszichológus, aki szerint az ügyfélnek az a fontos, hogy biztonságban érezze magát, kontroll alatt tudja tartani a pénzügyeit, de kapjon nagyfokú szabadságot is azok elintézésében. A digitális szolgáltatásoknak köszönhetően ma már a legtöbb területen elérhetők személyre szabott és rugalmas technológiai megoldások.

Az OTP-nél jelenleg 50 innovációs projekt zajlik. Ezek közül az úgynevezett moduláris számlacsomagnál az ügyfelek saját maguk állíthatják össze, mikor milyen szolgáltatásra van szükségük.

– Az ügyfeleink 288 darab különböző variációjú számlacsomag közül választhatnak – mondta Takács Domokos, az OTP Bank igazgatója, aki szerint az elmúlt fél évben 58 ezren választották ezt a lehetőséget. Ők átlagosan 10-12 százalékot spóroltak számlavezetési díjukból – leginkább a készpénzfelvétel és az átutalások költségeit csökkentették, valamint sms-kontroll-szolgáltatást állítottak be maguknak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.