Találtak még 25 lóerőt a mérnökök az 5,0 literes, kompresszoros V8-asban, úgyhogy a 2018-as modellévtől kezdve már 575 LE/700 Nm teljesítménnyel kerül az erőforrás a márka csúcsmodelljébe, az XJ limuzinba, amelyet az XJR575 elnevezés jelez majd. A teljesítménynövekedéssel párhuzamosan elektronikusan vezérelt zárású differenciálművet kapott az autó, így azt ígérik, hogy még hátsókerék-hajtással is uralható marad ez a hatalmas erő. Mindezek eredményeként az autó 4,4 másodperc alatt éri el a 100 km/órás tempót, és a 300 km/órás csúcssebesség is megvan mindössze 44 másodperc alatt – ez utóbbi érték a németországi vásárlóknak, illetve a repülőtéri kifutóval rendelkezőknek lehet hasznos információ.
A műszaki újdonságok közé tartozik a továbbfejlesztett, már 10 colos érintőképernyővel rendelkező
Touch Pro fejegység, amely már 4G-s wifiszolgáltatást is nyújt. Az XJR575 csak rövid tengelytávolságú karosszériával választható, a fényes fekete kiegészítők, a motorháztetőbe vágott szellőzőnyílások és a 20 colos felnik mellett két, csak ennél a modellnél választható fényezés (Velocity Blue és Satin Corris Grey) jelzi a különlegességét. Akinek szüksége van a nyújtott karosszéria által biztosított extra 13 centire, annak továbbra is meg kell elégednie az 550 lóerővel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.