BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Papírforma szerinti takarékosság

Dízeleket megszégyenítően takarékos az aktuális Prius hajtásláncát használó hibrid.

Ha valaki igazán takarékos C-HR-re vágyik, annak a Hybrid lehet ideális. Bár az 1,8-as benzin- és a villanymotor 122 lóerős rendszerteljesítménye nem teszi dinamikussá az autót, városi forgalomban könnyedebbnek érződik, mert a villanymotor hatékonyan támogatja a benzinest. Mivel nem plug-in hibridről van szó, az elektromos üzemmódban megtett távolság pár kilométer lehet, finom gázpedálkezeléssel pedig kicsivel 50 km/órás sebesség fölé gyorsíthatunk. A többi hibrid-Toyotához hasonlóan harmonikus a rendszer működése, az indítás-leállítás folyamata semmilyen rezgéssel nem jár. Padlógázra itt is felbőg a motor, tehát ezzel a kocsival sem jó érzés sietni, inkább a városi közlekedésben remekel. Olyannyira, hogy sűrű forgalomban is megelégszik 4,7 liter benzinnel (a tesztátlagot az autópályás szakaszok vitték fel 5,0 literre). Így annak ellenére nagyobb a hatótávolsága, hogy 7 literrel kisebb, 43 literes az üzemanyagtankja. Érdekes, hogy az 1,2-esnél is finomabban rugózik a hibrid, egyébként minimális a differencia a két modell között. A legolcsóbb hibrid C-HR 7 925 000 forinttól vihető haza, Executive csúcsváltozatban pedig 8 795 000 forintot kérnek érte, vagyis azonos felszereltség esetén körülbelül 600 ezer forinttal drágább 1,2-es turbós, CVT-váltós (fronthajtású) testvérénél.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.