Tovább bővült a mobiltelefonos fizetést kínáló pénzintézetek köre: a Gránit, az MKB és az OTP után a K&H is elindította saját szolgáltatását. Mint azt Gerstner Júlia, a bank digitáliscsatorna-menedzsere elmondta: a versenytársakkal ellentétben ők a mobilbankjukba integrálták a szolgáltatást, amely így külön mPIN-kóddal aktiválható. A rendszert úgy állították be, hogy 5000 forint alatti fizetésnél a felélesztett mobil pusztán a terminálhoz való érintéssel képes legyen a tranzakcióra. Nagyobb összegű fizetésnél az ügyfélnek a telefonján kell megadnia az engedélyezéshez szükséges mPIN-kódot. Ezt meg lehet adni a fizetési művelet megkezdése előtt 60 másodperccel – a sorállás közben – vagy a fizetési folyamat alatt is; utóbbi esetben a készüléket kétszer kell hozzáérinteni a bankkártya-elfogadó terminálhoz.
A K&H Banknak 750 ezer forgalomban lévő plasztikkártyája van, közülük mintegy 400 ezer MasterCard logós – ezek esetében van lehetőség a szolgáltatás igénybevételére. Ugyancsak feltétel, hogy az ügyfélnek legalább Android 6-os készülékkel kell rendelkeznie – a bank felmérése szerint a mobilbankoló kliensek háromnegyede androidos készüléket használ.
Martin Jarolim, a K&H lakossági üzletágvezetője szerint bár a szolgáltatás csak a K&H-ügyfeleknek érhető el, a pénzintézet hamarosan megteremti a lehetőségét az online szerződéskötésnek is. Így lényegében fióklátogatás nélkül lehet majd a banknál számlát nyitni, és fizetésre használni az ahhoz kapcsolt digitális bankkártyát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.