BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A harmadik nemzedék szakított a melósautóbesorolással

Míg a rövid, extra kabinos verzió alatt laprugós hátsó futómű viseli a terhet, addig a szabadidő-autós nívójú dupla fülkés Navara alváza és merev hátsó hídja alatt tekercsrugók és több lengőkaros felfüggesztés dolgozik. Mindez érdemi különbség, amelynek köszönhetően a japán pick-up fedélzetén tényleg kényelmesen telnek a kilométerek, jöjjön szembe úthullám, bakhát vagy a szokásosnál zötyögősebb terep. Megpakolva is vitézül helytáll: 8 mázsás, vagyis nagyjából 80 százalékos terheléssel zokszó nélkül, de ami még fontosabb, mindössze 7,5 literes átlagfogyasztással zarándokolt haza a Mátrából. Platója alapból csupasz, de fényezett lemez, ám ide többféle takarási és beépítési lehetőséget kínál az extralista, 207 ezertől egészen 1,2 millió forintig. A szélesre nyíló ajtajú, nagy ablakfelületű utaskabinban jól érezhetően finomodott az atmoszféra. A dizájn és az anyaghasználat egyértelműen közelít a szabadidő-autókéhoz, ami nem is meglepő, hiszen a pick-up vevőkörének túlnyomó része úgyis SUV-ként használja a platósokat – különös tekintettel az adó-visszaigénylés meglétére. A Renault-eredetű 2,3-es dízelmotor az óránkénti 80-90 kilométeres tempóig furgonos kelepelést hallat, majd a gördülési és a szélzaj tompítja a muzsikát. Az utastér zajszigetelése az M0-son haladva például igen hatékony, bár a 110-es tempó fordulatszámigénye sem túl magas.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.