BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Versenyautós részleteket kap a McLaren

A McLaren legnagyobb észak-amerikai márkakereskedése, a Newport Beach rendelte meg a gyár Special Operations műhelyétől a GT4-es versenyautó alkatrészeivel feldobott utcai gépkocsikat. Az MSO X név annak köszönhető, hogy tízdarabos szériát készítettek. A járműveket ünnepélyes keretek között, Las Vegasban vették át tulajdonosaik. A McLaren 570 S volt a kiindulási alap, amelynél megszabadultak az aktív hátsó szárnytól, helyére a GT4-es versenyautó 100 kilogramm leszorítóerőt generáló rögzített szárnya került. A tetőn elhelyezett légbeömlő és a motorháztető is a versenyautóból származik. A hátsó karbon lökhárítóba lyukakat vágtak tömegmegtakarítási céllal, az első lökhárítóban ott a vonószem, a felnikre Pirelli P Zero Corsa abroncsokat szereltek. Az utastérből kivettek minden olyan extrát, amely nem kell a közúti közlekedéshez. A karbon utascellának nincs kárpitja, a kagylóüléseken is csak minimális a párnázás, az érintőképernyős fejegység a telemetrikus rendszer miatt maradt az autóban. A versenypályán szükséges hatpontos biztonsági övek mellett megtartották a hárompontos automata öveket is. Az 570 lóerős biturbó motorhoz és a hétfokozatú duplakuplungos váltóhoz nem nyúltak az MSO X-nél.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.