A Metro AG a moszkva környéki terjeszkedésre 250 millió márkát szán, s a tervek szerint a jövő év végétől több áruház is lesz az orosz főváros térségében. A Financial Times Deutschland a cég szóvivőjére hivatkozva azt írja, hogy a német áruházi láncolat egy évvel előbbre hozta a beruházást, mert eredetileg csak 2002-ben akarta megkezdeni a munkát. Korábban azt tervezték, hogy 2002--2005 között öt-hat Cash & Carry áruházat építenek Moszkva környékén, az új elképzelések szerint viszont már három év alatt felépülnek az üzletek.
A szóvivő elmondása szerint az első két Metro áruház már jövő ősszel vagy télen megnyitja kapuit. A német társaság vezetése úgy véli, hogy a beruházással még időben vannak, hiszen jószerivel még nincs konkurencia. Egyedül a török Ramenka szupermarket-láncolat és a svéd IKEA merészkedett be a meglehetősen bizonytalan orosz piacra. A Ramenka 1997 óta átszámítva 315 millió márkát fektetett a hálózat kiépítésébe, míg az IKEA 90 milliót invesztált első áruházába, amely az idén márciusban nyitotta meg kapuit Moszkva mellett, s azóta is igen nagy népszerűségnek örvend.
Negyedmilliárd márkát fektet az ottani terjeszkedésbe A német Metro nagyszabású beruházásba kezd Moszkvában. A német kiskereskedelmi áruházi láncolat az orosz főváros környékén több áruházat is fel akar építeni. VG-összefoglaló-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.