Az októberi internetes véleménykérés eredményéről a szervező Marketing Centrum hangsúlyozza, hogy az semmiképpen sem tekinthető országosan reprezentatívnak, ugyanakkor a tipikus hálóhasználó véleménye különösen fontos. Ez a társadalmi csoport ugyanis jellemzően 29 év alatti nagyvárosi, az átlagnál magasabb jövedelmi helyzetű és képzettségű, kétharmad részben férfi, vagyis "reklámértéke" magas.
E körben a kábeltévé-előfizetés gyakorisága is meghaladja az átlagot, ennek is eredménye, hogy az 1345 érvényes szavazat 34 százalékában a csak kábelen és nagyrészt nagyvárosokban fogható Spektrum Televíziót jelölték meg kedvencként. Második az RTL Klub, harmadik a szintén kábeles HBO. A negatív lista vezetője a Magyar ATV (17 százalék), a Budapest Tv és a Tv 2 16-16 százalékot kapott.
A rádiók mezőnyét a csak a fővárosban és környékén hallható Est Rádió vezeti 31 százalékkal, jelentősen megelőzve a Sláger Rádiót. A "gagyi"-lista éllovasa a Danubius (22 százalék), második szintén a Sláger 15 százalékkal.
A híradós műsorvezetők női kategóriáját Erős Antónia nyerte (RTL) 39 százalékkal, húsz ponttal megelőzve a Tv 2-s Stahl Juditot, harmadik az MTV-s Acél Anna. A volt RTL-es Bárdos András nyert a férfiak közt, két Tv 2-st, Pálfy Istvánt és Sváby Andrást megelőzve.
A kérdések sorában az internethasználatra is rákérdeztek. A válaszadók 60 százaléka inkább elégedett szolgáltatójával, 23 kevéssé, 17 százalékát pedig kiveri a hideg a cég teljesítményétől.
Az e-voksra az október negyedikei indulástól a hónap végéig 50,3 ezer szavazat érkezett a különféle témakörökban. A Marketing Centrum véleménye szerint az aktív internetezőknek egy része már ma is a döntéshozók része, arányuk a következő években egyre nőni fog.
Nem reprezentatív e-voks a médiáról Nem reprezentatív internetes szavazást szervezett a médiahasználatról a Marketing Centrum, amelyen a tipikus netezők egyharmada a Spektrum Televíziót és az Est Rádiót jelölte meg kedvencének. MUNKATÁRSUNKTÓL-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.