Az USA történetének legnagyobb egyesülése révén az AOL, a világ legnagyobb internetszolgáltatója és a Time Warner média- és kábelszolgáltató olyan tőkeerejű csoportosulást hoz létre a mozi-, a magazin-, a televízió- és az internetpiacon, amely mellett a többiek eltörpülnek. Többek között ezért kellett az érintett cégeknek vállalniuk, hogy saját hálózataikat a korábbinál nagyobb mértékben hozzáférhetővé teszik internetes versenytársaik számára.
Mindenesetre a munka neheze még hátravan, hiszen két, egymástól meglehetősen különböző társaságot kell összegyúrni, s nem is akárhogyan. Úgy, hogy mindenki -- de elsősorban a befektető -- jól járjon. Az új vezérkarnak meg kell mutatnia, hogy hatékonyan össze tud dolgozni a régi és az új média; hogy képesek lesznek új üzleteket hozni; hogy talpon tudnak maradni egy olyan zenei piacon, amely a Napster megjelenésével mindörökre megváltozott. (Ez a cég olyan internetes oldalt üzemeltet, melyről térítésmentesen tölthetők le zeneszámok MP3-as formátumban.)
Az első és legnehezebb feladat megmutatni a világnak: a két társaság vezetői képesek együttműködni. Például a csúcson. A Time Warner nagyfőnöke, Gerald Levin nem sütkérezhet tovább egyedül a rivaldafényben, pozícióját meg kell osztania az AOL vezérigazgatójával, Steve Case-zel, aki ráadásul 20 évvel fiatalabb nála. De ugyanez érvényes a Time Warner alelnökére, Ted Turnerre és az AOL elnökére, Bob Pittmanre is.
A szakmai hozzáértést illetően nem kétséges a siker, hiszen az AOL-nál nagyon sok régi, hagyományos "médiás" dolgozik, akik jól ismerik a szórakoztatóipart. Levin szerint minden azon múlik, hogy mennyire sikerül új üzleteket hozni, s meg tudják-e valósítani a beharangozott célt: az első évben egymilliárd dolláros megtakarítást és 30 százalékos árbevétel-növekedést. A valóság egyelőre még kiábrándító, hiszen január óta az ügylet értéke egyharmadával mérséklődött az AOL árfolyamának csökkenése miatt, így a Time Warner részvényesei kevesebbet kapnak majd, mint amennyit januárban az ügylet bejelentésekor kaptak volna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.