Az Európai Regionális Fejlesztési és Kommunikációs Tanácsadó Iroda (Euregiocom) segítségével valósul meg a Miskolc imázsának újjáépítését szolgáló program. Rózsa Edit és Fedor Vilmos, az ügynökség vezetői a Világgazdaságnak elmondták: a borsodi megyeszékhely neve hallatán sokan csak pusztuló gyárakra és a panelrengetegre gondolnak. Az Euroregiocom ezzel szemben Miskolc és környéke valódi értékeire, Lillafüredre, a diósgyőri várra, a barlangfürdőre, az avasi pincesorra szeretné irányítani a figyelmet. A Vendégségben Miskolcon projekt keretében olyan várost mutatnak be, ahol kellemes kikapcsolódni, és ahol érdemes tőkét befektetni, vállalkozást indítani.
A program ismert sztárok közreműködésével, a személyes meggyőzés és a "szájpropaganda" jól bevált módszerével zajlik: minden hónapban meghívnak egy népszerű embert családjával együtt. Vendégül látták már Koncz Zsuzsát, Medgyessy Pétert, Alföldi Róbertet, Geszti Pétert, Kepes Andrást, Nagy Bandó Andrást, Vágó Istvánt. A látogatóknak személyre szóló városnéző programot állítanak össze, ennek részeként találkoznak a város ismert személyiségeivel, s együtt ebédelnek egy olyan miskolci családdal, akiket a vendégeknek látnivalót ajánlók közül kisorsoltak. A támogatók olyan helyi, illetve országos cégek, amelyek számára fontos a város jó híre. Az első tapasztalatok azt mutatják, hogy a "személyes" városmarketing sokat javított Miskolc imázsán. Az akció az idén a gazdasági élet magyar és itt élő külföldi képviselőinek meghívásával folytatódik.