Az Európai Regionális Fejlesztési és Kommunikációs Tanácsadó Iroda (Euregiocom) segítségével valósul meg a Miskolc imázsának újjáépítését szolgáló program. Rózsa Edit és Fedor Vilmos, az ügynökség vezetői a Világgazdaságnak elmondták: a borsodi megyeszékhely neve hallatán sokan csak pusztuló gyárakra és a panelrengetegre gondolnak. Az Euroregiocom ezzel szemben Miskolc és környéke valódi értékeire, Lillafüredre, a diósgyőri várra, a barlangfürdőre, az avasi pincesorra szeretné irányítani a figyelmet. A Vendégségben Miskolcon projekt keretében olyan várost mutatnak be, ahol kellemes kikapcsolódni, és ahol érdemes tőkét befektetni, vállalkozást indítani.
A program ismert sztárok közreműködésével, a személyes meggyőzés és a "szájpropaganda" jól bevált módszerével zajlik: minden hónapban meghívnak egy népszerű embert családjával együtt. Vendégül látták már Koncz Zsuzsát, Medgyessy Pétert, Alföldi Róbertet, Geszti Pétert, Kepes Andrást, Nagy Bandó Andrást, Vágó Istvánt. A látogatóknak személyre szóló városnéző programot állítanak össze, ennek részeként találkoznak a város ismert személyiségeivel, s együtt ebédelnek egy olyan miskolci családdal, akiket a vendégeknek látnivalót ajánlók közül kisorsoltak. A támogatók olyan helyi, illetve országos cégek, amelyek számára fontos a város jó híre. Az első tapasztalatok azt mutatják, hogy a "személyes" városmarketing sokat javított Miskolc imázsán. Az akció az idén a gazdasági élet magyar és itt élő külföldi képviselőinek meghívásával folytatódik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.