BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Marad a Danone imázsa

Az utóbbi hetek negatív hírdömpingje után a Danone Kft. igyekszik megrősíteni a termékei iránti vásárlói bizalmat. Mindez a társaság éves reklámköltésének 5 százalékába kerül -- válaszolta a Világgazdaság kérdésére a cég marketingigazgatója.

A Danone Kft. a tervezett gyárbezárások miatt elszenvedett fogyasztói bizalomvesztést alapvetően nem intenzívebb reklámozással, hanem a közvetlenebb kommunikációval kívánja ellensúlyozni. Ezért sem a most folyó reklámkampányunkban, sem az imázsunkban nem várható nagyarányú változás, célunk továbbra is az, hogy a márkanevet ismertebbé tegyük -- felelte a Világgazdaság kérdésére Gerhard Barcus marketingigazgató. A vásárlók bizalmának visszanyerését szolgálja a Danone múlt szombat óta működő internetes honlapja is. Ezen egyebek közt a cég termékeiről, szponzorálásairól lehet olvasni. Egyelőre nincsenek konkrét terveink, de az intenetes megjelenésen kívül a direktmail akció és ingyenes termékminták terjesztése jöhet még szóba -- tette hozzá.
Arra a kérdésre, hogy mekkora többletköltséggel jár a vásárlók bizalmának újbóli elnyerése, a marketingigazgató nem kívánt konkrét összeget megnevezni, azt azonban elmondta: a cég éves reklámkiadásának körülbelül 5 százalékát fordítják most a szimpátia megerősítésére. Magyarországon a Danone egyébként nem számít a legnagyobb reklámozók közé: ebben a rangsorban tavaly a 13. helyet foglalta el, a televíziós hirdetők sorában pedig a 11.-et. E pozíciók vélhetően az idén is hasonlóan alakulnak majd -- tette hozzá Gerhard Barcus.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.