BUX 39,691.46
-1.42%
BUMIX 3,756.39
-0.24%
CETOP20 1,681.37
-1.54%
OTP 8,500
-3.41%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
ENEFI 191.5
-8.37%
0.00%
-0.47%
ZWACK 16,850
-0.30%
0.00%
ANY 1,460
+2.10%
RABA 1,125
-0.88%
0.00%
+0.99%
0.00%
-1.08%
+1.67%
0.00%
-3.34%
0.00%
-0.13%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,500
-0.64%
+0.92%
ALTEO 2,890
-2.69%
0.00%
+0.56%
0.00%
0.00%
-0.68%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.25%
0.00%
0.00%
SunDell 45,800
0.00%
+3.90%
0.00%
+2.27%
+2.00%
-1.96%
GOPD 12,300
+36.67%
OXOTH 3,520
-0.56%
-5.66%
NAP 1,296
-0.31%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Itthon is sikeresek az "év ügynökségei"

Fél csillagot is lehet kapni az Advertising Age (AdAge) szakfolyóiratnak a reklámipar szolgáltatóit egész éves működésük alapján minősítő versenyében, de a legtöbb "fény" azoknak a cégeknek jut, amelyek mind a négyet elnyerik. Tavalyi teljesítménye alapján az év globális reklámügynöksége az Omnicom-csoporthoz tartozó DDBO lett, sikeres működését a piac is érzékletesen igazolta vissza, lévén a mezőny egyetlen tagja, amely 2001-es árbevételét tekintve két számjegyű növekedést produkált.

A nemzetközi médiaügynökségek közül a HMS Carat vitte el a pálmát, az Euro RSCG Worldwide két tagja is "az év regionális ügynöksége" lett, a legjobb amerikai ügynökség címet az Ogilvy and Mather kapta, a multikulturális kategóriában pedig a spanyol-amerikaiaknak szóló üzenetekre szakosodott Dieste Harmel & Partners lett. Hogyan befolyásolja az anya-, illetve társvállalatok AdAge-díja az itthoni piaci munkát? Hajós Katalin, a Carat médiaügynökség ügyvezetője szerint az AdAge tekintélyes szakmai fórum, így elismerésének nemcsak a hálózat egésze, hanem az egyes tagvállalatok számára is van jelentősége. Bár az ügyfelekért a konkrét piacokon mindenkinek magának kell megdolgoznia, az első helyezés a megbízók számára szerencsésen igazolja vissza a Carat-ügynökségek szolgáltatásainak joggal vélelmezett minőségét. Azt pedig külön is megtisztelőnek tartom, hogy az AdAge HMS Caratot ismertető cikkét éppen a magyarországi Renault-kampányt bemutató képpel illusztrálták - mondotta Hajós.

Piller Sándor, a magyar Euro RSCG vezérigazgatója szerint is van előnye - ha nem is közvetlen -, ha időnként a szakma is elismeri egy cég munkáját. Az Euro RSCG nemzetközi hálózatába egyébként már a magyarok is szállítottak néhány sikeres munkát, például a Peugeot 307-es modelljének sajtóhirdetését, amelyet több piacon, köztük Franciaországban is felhasználtak. Az Euro RSCG-nél egyébként szokás a belső tender is, és a magyarokat francia, belga és brazil kollégák mellett, ismét a Peugeot kapcsán, épp most hívták meg.

Fél csillagot is lehet kapni az Advertising Age (AdAge) szakfolyóiratnak a reklámipar szolgáltatóit egész éves működésük alapján minősítő versenyében, de a legtöbb "fény" azoknak a cégeknek jut, amelyek mind a négyet elnyerik. Tavalyi teljesítménye alapján az év globális reklámügynöksége az Omnicom-csoporthoz tartozó DDBO lett, sikeres működését a piac is érzékletesen igazolta vissza, lévén a mezőny egyetlen tagja, amely 2001-es árbevételét tekintve két számjegyű növekedést produkált. VG-Összefoglaló-->

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek