BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Itthon is sikeresek az "év ügynökségei"

Fél csillagot is lehet kapni az Advertising Age (AdAge) szakfolyóiratnak a reklámipar szolgáltatóit egész éves működésük alapján minősítő versenyében, de a legtöbb "fény" azoknak a cégeknek jut, amelyek mind a négyet elnyerik. Tavalyi teljesítménye alapján az év globális reklámügynöksége az Omnicom-csoporthoz tartozó DDBO lett, sikeres működését a piac is érzékletesen igazolta vissza, lévén a mezőny egyetlen tagja, amely 2001-es árbevételét tekintve két számjegyű növekedést produkált.

A nemzetközi médiaügynökségek közül a HMS Carat vitte el a pálmát, az Euro RSCG Worldwide két tagja is "az év regionális ügynöksége" lett, a legjobb amerikai ügynökség címet az Ogilvy and Mather kapta, a multikulturális kategóriában pedig a spanyol-amerikaiaknak szóló üzenetekre szakosodott Dieste Harmel & Partners lett. Hogyan befolyásolja az anya-, illetve társvállalatok AdAge-díja az itthoni piaci munkát? Hajós Katalin, a Carat médiaügynökség ügyvezetője szerint az AdAge tekintélyes szakmai fórum, így elismerésének nemcsak a hálózat egésze, hanem az egyes tagvállalatok számára is van jelentősége. Bár az ügyfelekért a konkrét piacokon mindenkinek magának kell megdolgoznia, az első helyezés a megbízók számára szerencsésen igazolja vissza a Carat-ügynökségek szolgáltatásainak joggal vélelmezett minőségét. Azt pedig külön is megtisztelőnek tartom, hogy az AdAge HMS Caratot ismertető cikkét éppen a magyarországi Renault-kampányt bemutató képpel illusztrálták - mondotta Hajós.

Piller Sándor, a magyar Euro RSCG vezérigazgatója szerint is van előnye - ha nem is közvetlen -, ha időnként a szakma is elismeri egy cég munkáját. Az Euro RSCG nemzetközi hálózatába egyébként már a magyarok is szállítottak néhány sikeres munkát, például a Peugeot 307-es modelljének sajtóhirdetését, amelyet több piacon, köztük Franciaországban is felhasználtak. Az Euro RSCG-nél egyébként szokás a belső tender is, és a magyarokat francia, belga és brazil kollégák mellett, ismét a Peugeot kapcsán, épp most hívták meg.

Fél csillagot is lehet kapni az Advertising Age (AdAge) szakfolyóiratnak a reklámipar szolgáltatóit egész éves működésük alapján minősítő versenyében, de a legtöbb "fény" azoknak a cégeknek jut, amelyek mind a négyet elnyerik. Tavalyi teljesítménye alapján az év globális reklámügynöksége az Omnicom-csoporthoz tartozó DDBO lett, sikeres működését a piac is érzékletesen igazolta vissza, lévén a mezőny egyetlen tagja, amely 2001-es árbevételét tekintve két számjegyű növekedést produkált. VG-Összefoglaló-->

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.