Először adják át ma Magyarországon a reklámszakma világszerte egyik legkiemelkedőbb elismerését, az EFFIE díjat. A pályázatra 55 nevezés érkezett, amelyeket hat kategóriában egy ötventagú, neves magyar reklámszakemberekből álló zsűri bírált el.
A leghatékonyabb marketingkommunikációért meghirdetett díj az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a reklámok kreativitását a marketing- és reklámcélok megvalósításával. A pályázóknak a 2001. január-december közötti időszakban futó sikeres reklámkampányukról kellett egy esettanulmányt készíteniük, amelyben annak média- és kreatív stratégiáját fogalmazták meg, pontosan körvonalazva a kampány várt hatásait: a márkaismertség-növekedést, a piaci részesedés bővülését vagy akár a forgalomnövekedést - nyilatkozta lapunknak Egri Gábor, a Magyar Reklámügynökségek Szövetségének főtitkára. A jelentkezési anyagban fel kellett tüntetni a rendelkezésre álló reklámbüdzsét is. A reklámok hatékonyságáról maguk a cégek készítettek elemzést.
Az EFFIE díjat egyébként 1968-ban a New Yorki-i Amerikai Marketingszövetség alapította, jelenleg a világ 21 országában, Európában pedig 14 államban működik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.