Ismét nyílt harc a milliós nézőtáborért

Vasárnaptól ismét a már hagyományosnak számító valóságshow-k játsszák a kereskedelmi csatornák esti főműsoridejében a fő szerepet. A Big Brother beköltöző- és a Való világ kiszavazóshow-ját 19.57 és 22.20 között közel ugyanannyian látták. A négyévesnél idősebb korosztályban a Vv-t több mint kétmillióan látták, a BB-t valamivel kevesebben, 1,95 millióan nézték. A 18-49 éves korosztályban viszont a BB-t nézték 100 ezerrel többen. Érdekesség viszont, hogy amíg a Vv januári első adását többen látták, mint a szeptemberi debütáló műsort, addig a BB februári újrakezdése mind a hirdetők számára legfontosabb korosztályban, mind a teljes lakosság esetében valamelyeset elmarad a tavaly szeptemberi rajttól. (VG)



IT-Business: új gazdasági magazin

IT-Business néven szerdánként új magazin jelenik meg. A IT-Business kezdetben 8 ezer példányban jut el az olvasókhoz - nyilatkozta lapunknak Sziebig Andrea főszerkesztő. A kiadó, a Vogel Burda Communications Kft. kimondottan terjesztési céloknak megfelelő adatbázist állított össze a kiadvány témaválasztásának megfelelően. Az IT-Business az informatika és a távközlési infrastruktúra kérdéskörének szentelt gazdasági magazin. Sziebig Andrea elmondta azt is: a lap tartalmával, elemzéseivel segíti a vállalatokat piacaik fejlesztésében. Az év végére 1,5-2 ezer előfizetési példányszámmal kalkulálnak. (VG)



Tucatnyi jelentkező a BertelsmannSpringerért

Tizenkét ajánlat érkezett a német BertelsmannSpringer (BS) szaklapkiadóért - jelentette be a BS szóvivője. Az ajánlattevők között kiadók és pénzügyi befektetők szerepelnek. A Bertelsmann médiakonszern szaklapkiadó részlegéért információk szerint 800 millió eurót kér tulajdonosa. Értesülések szerint az ajánlattevők között van a Canada's Thomson, a Reed Elsevier, a Wolters Kluwer, a pénzügyi befektetők közül pedig a londoni Candover Partners. Információk szerint a Texas Pacific a Soros Privat Equity Partnersszel közösen érdeklődik. (VG)