Egyre többféle rádiót hallgatnak a fiatalok. Az év első negyedében a kisebb, regionális adók növelték legjobban részesedésüket a rádiópiacon. A Szonda Ipsos által az egyéb rádió kategóriába sorolt: a Danubiuson, Slágeren, Juventuson és a Kossuthon kívüli adókat a hirdetők számára fontos, 18-49 éves korosztály körében 2,5 százalékkal többen választották, mint az előző negyedévben, rajtuk kívül a közszolgálati rádiók népszerűsége növekedett.
Pedig közben mindkét nagy országos rádió, a Sláger és Danubius is jelentős reklámkampányt indított áprilisban. Igaz, ezek hatása várhatóan csak később lesz érezhető a hallgatótábor változásában. Mindenesetre a tendencia már most is jól kivehető: a két adó azonos célcsoportokat választott magának, miközben úgy tűnik, a Sláger kezdi elveszíteni idősebb hallgatóit.
Tény: 2004 első negyedévében nem történt országosan nagy változás a rádióhallgatottságban az előző negyedévhez képest a 18-49 évesek körében. A közszolgálati adókat minimális növekedés jellemezte, míg a kereskedelmi adók adásába valamivel kevesebben kapcsolódtak be, mint a tavalyi év utolsó három hónapjában. A Danubius Rádió továbbra is piacvezető, a Danubius és a Sláger Rádió heti elérése közötti különbség 2,2 százalék, a Danubius Rádió adásába 55,4 százalék, míg a Sláger Rádió adásába 53,2 százalék kapcsolódik be.
A budapesti piacon kevesebben rádióznak, mint az előző negyedévben.
Érdekes, hogy az összes fővárosi adó hallgatottsága csökkent kisebb-nagyobb mértékben az előző hónaphoz képest. A fiataloknak szóló adók közül csak a Rádió 1 és a RadioCafé hallgatótábora maradt közel változatlan. A Rádió 1 20,2, RadioCafé 5,6 százalékos hallgatótábort tudhat magáénak a budapesti 15-29 évesek között.
A fővárosi rádiós piacon létrejött rétegződés szerint a nem zenei adók is külön célcsoportokra pozicionálják adásukat. Közülük az InfoRádió elérése a legmagasabb, 12,3 százalékos a 25-55 éves, legmagasabb, ún. AB státusúak között, bár némi csökkenés megfigyelhető az előző negyedévhez képest. A Klub Rádió biztosan tartja a 10 százalék körüli elérést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.