Egy tudatos művész tudatosan felépített életműve jelenik meg a tárlaton, s hogy csorbát ne szenvedjen az életpálya, maga a művész válogatta, majd helyezte el a tárgyakat a kiállítótérbe. Ennek köszönhetően valóban átfogó képet kaphatunk munkásságáról, s valójában új műalkotást ismerhetünk meg. Bár a művész kora és tevékenysége alapján jogos lenne akár az életmű-kiállítás megjelölés is, ő maga hevesen tiltakozna ez ellen, mint egy helyütt mondta: ,,az életmű egy gyanús műfaj, amelyben egy sor XIX. századi, idejétmúlt művészeti elem van, hamis igényekre épül".
Talán helyesebb kiemelni a gondolati folyamatosságot, amely meghatározta és meghatározza tevékenységét. A tudatosság, az egyediség hangsúlyozása és tisztelete mellett kifinomult művek létrehozása vezérelte, amelyekkel nem titkolt célja volt a közönség meghökkentése.
Egyik leghatásosabb akciója volt az L. W. J. Gy.-vel sakkozik című installációja, melyet Kempelen Farkas sakkozógépe ihletett. Az installáció mellett megtekinthető az eredeti, 1979-es bemutatót rögzítő film is, amely nemcsak dokumentum, hanem a jelenben külön alkotást képez a szoborral. Szintén Liza Wiathruck ,,hatása" tükröződik az ,,L. W. marionettbabái az ablakon kinézve Kepler tájmatematikus csodálatos alkotásában gyönyörködnek" című ,,képben". Az eredetileg 1980-ban bemutatott szobában camera obscurán keresztül figyelhetjük a képet, amely mindig más, a papírlap mozgatásával újabb és újabb alkotások jönnek létre, álomszerű képek születnek.
Az illúziókeltés és az illúziók leleplezése iránti vágya figyelhető meg a dobozinstallációkban ugyanúgy, mint többrétegű képein. Bár a művek születése óta több évtized eltelt, rácsodálkozásra még mindig bőven adnak okot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.