BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A vevők élményein alapul a vásárlás

A nemzetközi láncok, valamint a diszkontáruházak terjedése, a változó fogyasztói szokások a kiskereskedelemben tevékenykedő cégeket is arra sarkallja: látványelemekkel bővelkedő reklámokkal próbáljanak vásárlásra ösztönözni. Ezt a tendenciát figyelembe véve az EuroShopnak - a Messe Düsseldorf jövő februári kiskereskedelmi világvásárának - egyik önálló szekciója lesz az EuroSales. Cornelia Daniels sajtóreferens a tegnapi tájékoztatón elmondta, az EuroSales középpontjában az új eladási koncepciók, a látványra alapozó point-of-sale (POS) marketing áll. A reklámszakemberek szerint a vevők az élményeken alapuló vásárlásra vágynak. Ez megnehezíti a vásárlói kötődés kialakulását, fokozza a versenyhelyzetet, és arra kényszeríti a kiskereskedelmet, hogy a termékek egyre újabb és újabb bemutatásával, vonzó, sőt meghökkentő POS-akciókkal szolgáljon a vásárlóknak. A kereskedőknek a vevőket kényeztetniük kell, s új ötleteket kell kitalálniuk annak érdekében, hogy minél több visszatérő vevőjük legyen. Ulrich Spann, az Európai Kereskedelmi Intézet szakvásári üzletágának vezetője hangsúlyozta: a sikerstratégia alapja a másoktól való különbözés, a márkaépítés, s a folyamatosan megújuló árukínálat.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.