Rekordmértékű, 2,8 milliárd dolláros árbevételt produkált az internet az év első három hónapjában az USA-ban - derül ki az Interaktiv Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers legfrissebb felméréséből. Ez 26 százalékkal nagyobb összeg, mint amelyet 2004 hasonló időszakában sikerült elérni, és 4,3 százalékkal meghaladja a kimagaslónak számító tavalyi utolsó negyedéves bevételt is.
A hirdetők egyre jobban felismerik, hogy az internet a marketingmix nélkülözhetetlen része - véli Greg Stuart, az IAB elnök-vezérigazgatója.
A Forrester kutatócég szerint az idén akár 23 százalékkal, 14,7 milliárd dollárra növekedhet a reklámköltés, míg 2010-re már 26 milliárd dollár bevétele is lehet az online piacnak.
Magyarországon is kifejezetten jól alakulnak az internetes bevételek. A Magyar Reklámszövetség becslése szerint az online reklámpiac 2004-ben 60 százalékkal, 3,5 milliárdosra nőtt. Az idén már a várhatóan a 160 milliárdot is meghaladó teljes reklámtortából az online piac részesedése tovább emelkedhet. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.