A filmekben, tévéműsorokban, videojátékokban elhelyezett burkolt termékreklámokból származó bevétel a tavalyi 2,21 milliárd dollárhoz képest 2010-re akár a 7,6 milliárdot is elérheti.
Míg a brit tévéműsorokban jelenleg tilos az ilyen típusú hirdetések elhelyezése, addig az USA-ban az úgynevezett product placement rendkívül népszerű. A mozifilmek közül az eddigi rekordot egyébként a James Bond 2002-es epizódja, a Halj meg máskor! tartja, a filmben ugyanis 20 termék jelent meg, összesen mintegy 70 millió dollár ellenében.
A PQ Media piackutató cég szerint azonban hamarosan új rekord születik, hiszen a reklámnak ez a formája egyre népszerűbb a hirdetők körében. A felmérésből az is kiderül, hogy a burkolt reklámokból befolyó bevétel tekintetében Brazília és Ausztrália előtt az Egyesült Államok áll az első helyen, az EU-tagok ugyanakkor a szigorú televíziós reklámszabályozás miatt jócskán le vannak maradva. VGO
A teljes cikk az alábbi linkre kattintva olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.