BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Azt hiszi filmet néz? Nagyon téved: reklámot - és egyre többször

A filmekben, tévéműsorokban, videojátékokban elhelyezett burkolt termékreklámokból származó bevétel a tavalyi 2,21 milliárd dollárhoz képest 2010-re akár a 7,6 milliárdot is elérheti.
Míg a brit tévéműsorokban jelenleg tilos az ilyen típusú hirdetések elhelyezése, addig az USA-ban az úgynevezett product placement rendkívül népszerű. A mozifilmek közül az eddigi rekordot egyébként a James Bond 2002-es epizódja, a Halj meg máskor! tartja, a filmben ugyanis 20 termék jelent meg, összesen mintegy 70 millió dollár ellenében.
A PQ Media piackutató cég szerint azonban hamarosan új rekord születik, hiszen a reklámnak ez a formája egyre népszerűbb a hirdetők körében. A felmérésből az is kiderül, hogy a burkolt reklámokból befolyó bevétel tekintetében Brazília és Ausztrália előtt az Egyesült Államok áll az első helyen, az EU-tagok ugyanakkor a szigorú televíziós reklámszabályozás miatt jócskán le vannak maradva. VGO

A teljes cikk az alábbi linkre kattintva olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.