Az indiai autópiacon 50 százalékos részesedésű Maruti Suzuki India Ltd. a december 31-én zárult harmadik üzleti negyedévben az egy évvel korábbit 24 százalékkal meghaladó, 4,67 milliárd rúpiás (119 millió dollár) adózott eredményt ért el. Az árbevétel 27 százalékkal, 48,45 milliárd rúpiára emelkedett. Ez volt zsinórban a tizennyolcadik negyedév, amelyben a Suzuki 54 százalékos tulajdonában lévő társaság az adózott eredmény növekedéséről számolhatott be. A Maruti Suzuki tavaly öt modellel jelent meg a piacon; a cég a harmadik negyedévben 201 629 autót adott el, közel 30 ezerrel többet, mint egy évvel korábban. Bloomberg
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.