Nehéz és ingadozó piaci körülményekre számít idén a P&G elnök-vezérigazgatója A.G. Lafley. A vállalat kozmetikai termékei iránt várhatóan kisebb lesz az érdeklődés, hiszen az emberek spórolnak. Az erős dollár pedig árfolyamvezsteségeket okoz az Egyesült Államokon kívüli piacokon – fűzte hozzá.
A világ legnagyobb fogyasztói kozmetikai cikket gyártó vállalatának adózott eredménye 53 százalékkal 5 milliárd dollárra ugrott folyó üzleti évének második negyedében, amelyet elsősorban a Folgers kávéüzletágának sikere dagasztott.
A vállalat üzemi nyeresége egyben 94 cent volt részvényenként szemben az elemzők által várt 99 centtel. A P&G forgalma 3 százalékkal 20,37 milliárd dollárra csökkent.
A P&G 2009-re 4 százalékos forgalomcsökkenést és 2 és 5 százalék közötti organikus növekedést vár.