Cégvilág

Végre! Angol honlapot készítenek a kulturális intézmények a fővárosban

Kulturális intézményekkel fogott össze a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. a válság hatásainak enyhítésére és Budapest versenyképességének növelésére.

Az együttműködés 14 neves fővárosi intézményt ölel fel – a Nemzeti Múzeumtól a Magyar Állami Operaházon keresztül a Művészetek Palotájáig –, amelyek az eddiginél intenzívebb marketingmunkát szeretnének, elsősorban külföldön. Fekete László, a BTH ügyvezető igazgatója elmondta, az intézmények vállalják, hogy legalább egy idegen nyelven – angolul – készítenek honlapot és feliratot a tárlatokhoz.

A BTH pedig promóciós lehetőségeivel – kiadványokkal – segíti a kínálat népszerűsítését, arra a kutatásra alapozva, amelyet a Budapestre látogató turisták megkérdezésével készítettek – tette hozzá Fekete László.

Az összefogásra minden eddiginél nagyobb szükség lesz az idén: a BTH becslése szerint tavaly október óta 15-20 százalékkal csökkent a vendégek és az általuk eltöltött éjszakák száma a budapesti szállásadóknál.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

turizmus honlap Művészetek Palotája Magyar Állami Operaház a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht
Kapcsolódó cikkek