Cégvilág

A Ryanair reklámozná a pécsi EKF-programot

Az EKF közös reklámozását javasolja Európa legnagyobb fapados légitársasága. A pécsi menedzsmentközpont nyitott az elképzelésre.

Első hallásra nem volna rossz, ha a pécsi Európa Kulturális Fővárosa programot egy olyan internetes honlapon lehetne hirdetni, amit havonta mintegy 30 millióan néznek meg. Egyebek mellett ugyanis saját weblapjának lehetőségeit is felajánlotta a Ryanair, Európa legnagyobb fapados légitársasága, amely a napokban promóciós-hirdetési ajánlattal kereste meg az EKF menedzsmentközpontot.

Tamás László, az ír cég közép-kelet-európai ügyeiért is felelős marketingvezetője a bama.hu-nak elmondta, emellett elképzelhetőnek tartja a repülőgépek fedélzeti magazinjaiban történő megjelenést vagy éppen a csomagtereken való hirdetést. Tamás László azt sem titkolta, ez közös érdek, hiszen ők az eszéki reptérről is szállítanak utasokat. A világcég marketingvezetője közölte: az a gyakorlat, hogy ha valamely város vagy turisztikai hivatal erre áldoz valamennyi keretet, azt a Ryanair megduplázza, s együttes kampányt indítanak. Ezért is várja most a pécsiek válaszát.

Ruzsa Csaba, az EKF menedzsmentközpont ügyvezetője elmondta, megkapták a Ryanair érdeklődő e-mailjét, s tegnap válaszoltak is rá. Az ügyvezető hangsúlyozta, nagyon sok hasonló megkeresés érkezett már, többek között más légitársaságokról, repterektől is. Mivel most folyik a reklám- és promóciós kampány előkészítése, arról tájékoztatták az ír céget is, hogy szakértők döntik majd el, milyen kommunikációs csatornák lesznek a legmegfelelőbbek minél több lehetséges vendég elérésére. A pécsi EKF-reklámkampány egyébként több formában futna, s összesen mintegy 1,8 milliárd forint jut rá, EU-s, magyar állami, illetve pécsi önkormányzati forrásokból.

EKF reklám Pécs Ryanair
Kapcsolódó cikkek