Cégvilág

Csak morzsák maradtak az Adidas profitjából

A német sportszer-kereskedelmi óriás nyeresége az idei második negyedévben 93 százalékkal csökkent.

A gazdasági válság miatt a fogyasztók kevesebbet költöttek ilyen cikkekre. Így a cég  nettó profitja mindössze 8 millió euró volt a múlt év azonos időszakában mért 117 millió euróval szemben – jelenti a BBC.

Az értékesítés 2,5 százalékkal csökkent, összege 2,46 milliárd eurót tett ki. Mindazonáltal az Adidas derülátó az év hátralévő részét illetően. "Úgy vélem, elértük az idei pénzügyi teljesítményünk mélypontját "- mondta Herbert Hainer, a cég vezére, aki bízik benne, hogy az eredmények javulni fognak az év hátralévő részében.

A Nike után a világ második legnagyobbjának számító sportszergyártó a teljes évre 12 millió eurós profitot prognosztizál, ez 96 százalékkal kevesebb az előző évben mértnél. A vállalat 2006-ban vásárolta meg a Reebokot, hogy közelíthessen a rivális Nike teljesítményéhez.

Adidas profit értékesítés sportszergyár
Kapcsolódó cikkek