Cégvilág

Decembertől sugároz az új rádió, a Klasszik

Decemberben indul útjára Magyarország új klasszikus zenei rádióadója, a Klasszik Rádió 92.1.

A csatorna közismert és kedvelt zenei darabok műsorra tűzésével szeretné a piacon a klasszikus zenekedvelők igényeit kielégíteni Budapesten és 60 km-es vonzáskörzetében.

A sikeres külföldi példák, a brit és holland Classic FM, a német Klassik Radio, vagy az osztrák Stephansdom Radio alapján felépített csatorna nem titkolt célja a klasszikus zenét kedvelők, mint jól célozható hirdetési célcsoport megszólítása.

A rádió reklámértékesítési feladatait a Target Media Sales Kft. csapatán belül Márkus Gábor stratégiai tanácsadó látja el. Márkus rádiós pályafutását a Danubius Rádiónál kezdte, majd a Juventus Rádió kereskedelmi igazgatójaként dolgozott. Ezt követően a radiocafé 98.6 tanácsadójaként elsősorban stratégiai értékesítési, termékfejlesztési feladatokat látott el.

Klasszik Rádió klasszikus zenei adó rádió
Kapcsolódó cikkek