400 milliót szórna el a Posta reklámra
A feladat médiatervezés és vásárlás, továbbá médiaelemzés a Magyar Posta Zrt. részére, különös tekintettel a PR és marketing célú hirdetések megjelentetésére, kampányokra a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken.
A szerződés keretösszege nettó 400 millió forint, amelyből nettó 350 millió a fix érték, 50 millió pedig opcionális, amelyet jövő év végéig - a teljesítés végső határidejéig - hívhat le az ajánlatkérő.
Az az ajánlattevő pályázhat, akinek a korábbi három évben a nettó éves forgalma legalább egyszer elérte a nettó 500 millió forintot, amelyből a médiatervezés és vásárlás legalább egy évben nettó 400 millió forintot tett ki.
Az ajánlattételi határidő 2010. január 18. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes úgy, hogy legnagyobb súllyal az ügynökségi jutalék mértéke, és az átlagos médiavásárlási kedvezmény mértéke esik a latba.
Az eredményhirdetésre a beadás napját követő első naptól számított 10. napon, míg a szerződéskötésre az eredményhirdetést követő 8. napon kerül sor.


