BUX 50,961.25
-2.68%
BUMIX 4,273.42
-0.99%
CETOP20 2,251.73
-3.61%
OTP 17,135
-4.62%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
-4.38%
-0.26%
-1.21%
ZWACK 16,500
-0.60%
0.00%
ANY 1,530
-0.65%
RABA 1,365
-1.80%
-2.18%
-1.63%
+2.72%
+1.57%
-1.79%
+6.33%
-0.47%
-1.52%
-1.71%
OTT1 149.2
0.00%
-2.07%
MOL 2,450
-0.97%
+2.33%
ALTEO 1,750
-1.13%
0.00%
+0.84%
EHEP 1,670
-5.92%
0.00%
-3.08%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+2.20%
-0.12%
+4.93%
0.00%
SunDell 39,000
0.00%
-4.84%
-2.22%
-2.87%
0.00%
+0.51%
-1.47%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Új ruhába öltözött Lenin özvegye

A nyugati világ nem ismeri, azonban mégis Oroszország kedvenc édessége. A Lenin özvegyéről elnevezett Krupszkaja csokoládé megjelenése és brandje ráncfelvarráson esett át, hogy meg tudjon felelni a 21. század kihívásainak is.

A történet úgy kezdődött, hogy Lenin özvegyének, Nagyezsda Konsztantinova Krupszkajának 1939-es halála után a leningrádi csokoládégyár dolgozói petíciót nyújtottak be, amelynek célja az volt, hogy halhatatlanná tegyék a hölgy nevét oly módon, hogy a helyi üzemet róla nevezik el .

 

A gyár azóta nem hagyta abba a termelést, a termelést egyedül Leningrád 900 napos ostroma alatt korlátozta pótcsokoládé előállítására a nyersanyaghiány miatt.

 

Az elmúlt években – bár a Krupszkaja két fronton küzdött a hazai illetve nemzetközi vetélytársakkal – szinte töretlen volt a csokoládé népszerűsége, de az édesség története során először azzal néz szembe, hogy csak a második legnépszerűbb csokoládé lesz a hatalmas országban. Ezért a társaság vezetői a brit Coley Porter Bell(CPB) reklámügynökséget kérték meg, hogy hajtsanak végre ráncfelvarrást a márkán - számol be a Guardian.

 

„A feladatunk az volt, hogy modernizáljuk a márkát és a csomagolást, anélkül hogy hátat fordítanánk azoknak az előnyöknek, amiket az elmúlt években már megszerzett a csokoládé” – kommentálta az új megjelenést Vicky Bullen, a CPB vezérigazgatója.

Kapcsolódó cikkek