BUX 41,896.29
+1.02%
BUMIX 3,923.45
+0.61%
CETOP20 1,970.31
0.00%
OTP 10,070
-2.14%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
+0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,595
-0.31%
RABA 1,170
+1.30%
0.00%
-0.24%
+6.85%
+0.46%
OPUS 190.6
+3.59%
+13.33%
-1.73%
0.00%
+1.51%
OTT1 149.2
0.00%
+2.53%
MOL 2,704
-0.44%
DELTA 38.25
-1.92%
ALTEO 2,370
+0.85%
0.00%
+0.60%
EHEP 1,520
+0.33%
0.00%
-1.03%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-4.42%
0.00%
-2.96%
0.00%
-0.31%
NUTEX 12.05
-0.41%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+5.45%
NAP 1,172
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Újabb frontot nyitott a Google: támad a Chrome

A Google tőle szokatlan módon plakátokon és újságokban kezdte reklámozni a Chrome böngészőt. A társaság így készül arra a változásra, amelynek nyomán március közepétől az európai Windows-felhasználók az EU versenyhatóságának döntése alapján szabadon választhatják meg, melyik böngészőt használják, vagyis ezzel újabb front nyílik a böngészőháborúban. A Google szóvivője ezzel kapcsolatban annyit mondott: a mostani kampány a böngészők általános szerepét hivatott hangsúlyozni, a cég ugyanis úgy véli, ez a program a számítógép legfontosabb része.

A célcsoport London, Amszterdam és Párizs utcáin, metróállomásain, valamint a helyi újságokban találkozhat a Google hirdetéseivel. Mindez egyrészt azt jelzi, hogy a keresőóriás készül a böngészők közötti harcra, másrészt, hogy egyre szívesebben lép ki a hagyományos média területére a tőle megszokott internetes reklám helyett.

A Google a kampánnyal jócskán változtathat a kialakult erőviszonyokon. A Microsoft Internet Explorerének részesedése 62,2 százalék volt az év első hónapjában, a Mozilla Firefox 24,4 százalékon állt. A NetMarketShare adatai szerint a Google Chrome januárban már a globális piac 5,2 százalékát tudhatta a magáénak – az előző havi 4,6 százalék után –, noha a cég ennek elérését csak az őszre tervezte. VG

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek