Sokat keresett a népszerű ruházati cég
Az adózott eredmény 4,24 milliárd koronára (mintegy 630 millió dollárra emelkedett) a harmadik negyedben. A Bloomberg elemzői 4,54 milliárd koronával számoltak. Az elmaradás elsősorban a termékekre fordított kiadással magyarázható.
A hazánkban 13 áruházat üzemeltető vállalat árbevétele 14 százalékkal 26,89 milliárd koronára bővült a negyedévben. A forgalom 40 százalékát Németországban és a skandináv országokban realizálta a vállalat. Magyarországon a legutóbb Budapesten és Szegeden nyílt új üzlet.
A H&M összességében mintegy 30 százalékos bővüléssel büszkélkedhet idén tavalyhoz képest. Ez azonban még mindig elmarad legnagyobb vetélytársától, a Spanyol Inditex SA-tól. Ez utóbbi Magyarországon a Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho márkákkal van jelen.


