Cégvilág

A luxuscikkeket idén is viszik mint a cukrot

Mintegy 24 százalékkal bővült a világ legnagyobb luxuscikkeket gyártó konszernjének forgalma; az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA a harmadik negyedévben 5,11 milliárd eurót kasszírozott, elsősorban az órákon és egyéb kiegészítőkön. Az elemzők 4,88 milliárd euróval számoltak.

A Louis Vuitton mellett számos felsőkategóriás  - köztük ital és ruházati – márkát birtokló konszern eredményét elsősorban az ázsiai forgalom javította, míg az Egyesült Államokban és Európában negatív rekord dőlt meg.

A legtöbbet órákból és táskákból adtak el, az igények kielégítése érdekében a vállalat új bőrcikkeket gyártó üzemet létesített a franciaországi Marsazban.

Az óra-ékszer szegmensben az LVMH 30 százalékos forgalombővülést könyvelt el. Ugyanez az alkoholos italok esetében 24 százalékot tett ki, míg a kozmetikumoknál 17 százalékot jelent.

LVMH Louis Vuitton Francia felsőkategória luxus
Kapcsolódó cikkek