Cégvilág

Akciókkal támadnak a webboltosok

Érezhető forgalomnövekedést hozott a résztvevő vállalatok többségének az első Dotcommerce day. Az ilyen jellegű akciók a következő években feltehetőleg felértékelődnek, hiszen ezek adhatnak újabb lökést a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődésének.

Az ötletgazda és a résztvevők is sikeresnek értékelték az első hazai Dotcommerce dayt,  amelynek keretében közel 400 webes kereskedő kínálta jelentős kedvezménnyel termékeit egy napig, november utolsó csütörtökén. A kezdeményezés elsődleges célja az volt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét az elektronikus előnyeire, a csatlakozó webboltok számára pedig forgalomnövekedést biztosítson már a karácsonyi vásárlási roham előtt, ezt pedig látszólag sikerült elérni.

Bár a Dotcommerce day hatása a hasonló amerikai akciókétól messze elmaradt, így is több tízezer internetező élt a kedvezményes vásárlás lehetőségével: a Neo Interactive adatai szerint az akciók közötti keresést biztosító oldalon 200 ezer körüli látogatást regisztráltak, a látogatók többsége pedig tovább is kattintott valamelyik kereskedő akciós oldalára.

További részletek a Világgazdaságban

Jandó Zoltán-->

webbolt internet e-kereskedelem dotcommerce day
Kapcsolódó cikkek