BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Duplaturbós dízel az Insigniához

Erőnek éppenséggel nincs híján a már jól ismert 2,0 literes CDTI, melyet a modellfrissítés során dupla feltöltéssel, módosított dugattyúkkal, hengerfejjel és vezérműtengellyel láttak el. A végeredmény 195 lóerő és 400 Nm, de van néhány porszem a gépezetben.

A kis turbó révén 1250-es percenkénti fordulatszámtól már 320 Nm-rel gazdálkodhatunk, közepes tartományban a nagyobb feltöltő is rásegít, majd 3000-től utóbbié a főszerep. Briliáns, hogy szinte az alapjárattól jól reagál a gázadásra, nagyobb tempónál sem fogy ki a szuflából, azonban dinamikája mégsem kiemelkedő. Ennek fő oka a tetemes önsúly – a tesztautó esetében 1740 kg. A hatfokozatú manuális váltó pontos, csupán a kissé rövid áttételezés nem nyerte el a tetszésemet – tesztátlag 7,8 l/100 km.

A 195 lovas Opel négyajtós kivitelben 9,13 milliótól vásárolható meg, kézi váltó helyett pedig automatával (9 510 000 Ft) vagy akár összkerékhajtással (9 890 000 Ft) is konfigurálható. A jóval praktikusabb ötajtós felára 130, a Sports Tourer kombié pedig 300 000 forinttal növeli a végösszeget.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.