A többek között a Bershka világmárkát is forgalmazó cég árbevétele a február-július közötti időszakban 7,7 milliárd euróra nőtt, ez 2 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.
A csoport 944 millió euróról 951 millió euróra növelte adózott eredményét.
Az Inditex folytatta a gyors - és költséges - terjeszkedést, 95 új üzletet nyitott az első fél évben, többek között Oroszországban, Kínában, Japánban és Törökországban. Jelenleg összesen 6104 boltja van a világ 86 országában, és több mint 120 ezer alkalmazottja.
A spanyol konszern legnagyobb riválisa, a svéd Hennes & Mauritz (H&M) is javuló eredményekről számolt be, a legalább egy éve nyitva tartó üzleteinek forgalma 4 százalékkal nőtt augusztusban, ami 11 hónapja nem látott ütemű növekedés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.