Az európai CEP (futár, expressz, csomag) piac második legnagyobb hálózatával rendelkező DPD cégcsoport a folyamatos növekedés érvényesítése érdekében új brandet vezetett be. Ezt hazánkkal együtt 22 európai ország vette át. A hálózat egyes országaiban eddig eltérő cég- és márkanéven működő társaságok március 18-tól a DPDgroup egységes csoport márkanév alatt jelennek meg.
A CEP (futár, expressz, csomag) piacon dolgozó csoport 2003-ban alapított magyar leányvállalata, a DPD Hungária Kft.-nél más újdonságok is vannak – tudtuk meg Hosszú Csillától, a társaság ügyvezető igazgatójától. Egyrészt májustól elérhető lesz az új, egyórás időablakos kézbesítés interaktív értesítéssel. A már húsz európai országban működő szolgáltatás keretében mindössze egyórás időintervallummal ellátott értesítő üzenetet küldenek (sms vagy e-mail formájában) a címzetteknek a kézbesítés napján a csomag érkezéséről. Magyarországon ez jelenleg három órás időtartam. Emellett a címzettek okostelefon vagy az internet segítségével új időpontot, illetve helyszínt adhatnak meg a kézbesítésre, országokon átívelő csomagküldések esetén is.
Másrészt a tervek szerint hazánkban a hálózatbővítés eredményeként az idén 150 csomagpont lesz elérhető. A DPD-nek Magyarországon jelenleg 58 Pickup pontja működik. A cégcsoport folyamatosan fejlődő pán-európai csomagpont hálózatának köszönhetően a lakosság 95 százaléka már 15 percen belül eléri valamelyiket például Franciaországban, Németországban és a Benelux államokban. Jelenleg ezzel a szolgáltatással a feladás és átvétel közel 16 ezer csomagpontban elérhető, de 2015-ben a hálózat várhatóan eléri a 22 ezret, 2016-ra pedig a 26 ezret, már 13 európai országban.
A 230 országba szállító cégcsoport tavaly 4,9 milliárd euró árbevételt, és ezzel 2013-hoz képest 13,3 százalékos növekedést ért el. A DPD Hungária Kft. az elmúlt évben közel ötmillió csomagot kézbesített. Ez az előző évhez képest 13 százalékkal volt magasabb, árbevétele pedig 2014-re 23százalékkal nőtt. A társaság 11 százalékos piaci részesedésével Magyarország harmadik legnagyobb futárszolgálata.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.