BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

DPDgroup: egységesítés a futárhálózatnál

Az európai CEP (futár, expressz, csomag) piac második legnagyobb hálózatával rendelkező DPD cégcsoport a folyamatos növekedés érvényesítése érdekében új brandet vezetett be. Ezt hazánkkal együtt 22 európai ország vette át. A hálózat egyes országaiban eddig eltérő cég- és márkanéven működő társaságok március 18-tól a DPDgroup egységes csoport márkanév alatt jelennek meg.

A CEP (futár, expressz, csomag) piacon dolgozó csoport 2003-ban alapított magyar leányvállalata, a DPD Hungária Kft.-nél más újdonságok is vannak – tudtuk meg Hosszú Csillától, a társaság ügyvezető igazgatójától. Egyrészt májustól elérhető lesz az új, egyórás időablakos kézbesítés interaktív értesítéssel. A már húsz európai országban működő szolgáltatás keretében mindössze egyórás időintervallummal ellátott értesítő üzenetet küldenek (sms vagy e-mail formájában) a címzetteknek a kézbesítés napján a csomag érkezéséről. Magyarországon ez jelenleg három órás időtartam. Emellett a címzettek okostelefon vagy az internet segítségével új időpontot, illetve helyszínt adhatnak meg a kézbesítésre, országokon átívelő csomagküldések esetén is.

Másrészt a tervek szerint hazánkban a hálózatbővítés eredményeként az idén 150 csomagpont lesz elérhető. A DPD-nek Magyarországon jelenleg 58 Pickup pontja működik. A cégcsoport folyamatosan fejlődő pán-európai csomagpont hálózatának köszönhetően a lakosság 95 százaléka már 15 percen belül eléri valamelyiket például Franciaországban, Németországban és a Benelux államokban. Jelenleg ezzel a szolgáltatással a feladás és átvétel közel 16 ezer csomagpontban elérhető, de 2015-ben a hálózat várhatóan eléri a 22 ezret, 2016-ra pedig a 26 ezret, már 13 európai országban.

A 230 országba szállító cégcsoport tavaly 4,9 milliárd euró árbevételt, és ezzel 2013-hoz képest 13,3 százalékos növekedést ért el. A DPD Hungária Kft. az elmúlt évben közel ötmillió csomagot kézbesített. Ez az előző évhez képest 13 százalékkal volt magasabb, árbevétele pedig 2014-re 23százalékkal nőtt. A társaság 11 százalékos piaci részesedésével Magyarország harmadik legnagyobb futárszolgálata.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.