Amint a kínai ügyfelek megneszelték a még erősebb Tesla Model S érkezését, visszamondták korábbi megrendeléseiket – a behajózott autókkal pedig nem tud most mit kezdeni a gyár. A Teslánál megszokott kétlépcsős megrendelést úgy alakították ki Kínában, hogy a megrendelés pillanatában 15 000 jüanos (687 ezer forint) biztosítékot kértek, majd amikor az autó már útjára, még 50 000 jüant (2,3 millió forint) kellett fizetnie az ügyfélnek - a Model S indulóára egyébként 648 000 jüan (29,7 millió forint).
Azonban a márkakereskedésekben az eladók egyszerűen nem tudták rávenni arra a készpénzes vásárláshoz szokott ügyfeleket, hogy a második letétet is befizessék, ennek ellenére a gyár felé azt jelezték, minden rendben, küldjék az autót. A Tesla Motors így 4800 autót küldött Kínába, amelyek közül 2499-et sikerült januárig eladni, azaz 2301 darab raktárak mélyén porosodik. Ezek lekötött autók voltak, azonban a reménybeli vásárlók a Model S P85D bejelentésekor egyszerűen veszni hagyták a 15 000 jüanos befizetést és leadták a rendelést a még drágább, de sokkal erősebb autóra. A Tesla gyorsan reagált, a kínai alkalmazottainak harmadát – 200 embert – elküldte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.