Fokozottan igaz ez a mobileszközökre szánt reklámoknál. Az eMarketer prognózisa szerint az idén 64,25 milliárd dollárt költenek ilyen hirdetésekre világszerte, ami 60 százalékos bővülést jelenthet 2014-hez képest. A következő években is ugrásszerű fejlődés várható ezen a területen, és 2018-ra a 158 milliárd dollárt is átlépheti a piac nagysága. A Verizon tervei azt jelzik, hogy igyekeznek majd kivenni részüket ebből a növekedésből: hírek szerint a mobileszközökre szánt videotartalmak területén is erősítenének, ennek érdekében többek között az NFL-lel, az amerikai profi futball-ligával is kötöttek már megállapodást. Míg a Verizon rendkívül gyorsan lezárta az AOL felvásárlását, és hozzákezdhet az új piaci lehetőségek kiaknázásához, több jelentős akvizíció az amerikai távközlési szektorban korántsem halad ilyen sebességgel. Pedig az elmúlt egy évben jó néhány több tízmilliárd dolláros ügyletet jelentettek be, ám az igazán nagyok közül még egyik sem valósult meg. Sőt, a Comcast elbukta a kísérletet, hogy 45 milliárd dollárért megszerezze a Time Warner Cable-t (TWC). Igaz, a kábeltársaságnak gyorsan akadt másik kérője, a Charter Communications, ez a hírek szerint 55 milliárd dollárt fizetne a TWC-ért. Kérdés, hogy a hatóságok engedélyezik-e ezt az ügyletet. A jóváhagyásra szakértők 80-85 százalékos esélyt látnak. Még kétségesebb az AT&T tervezett akvizíciója: a társaság a DirecTV műholdas szolgáltatót venné meg 48,5 milliárd dollárért, de igen szigorú versenyjogi vizsgálatra számíthatnak.