Visszavonta a MÁV a kommunikációs tenderét
Az eredeti kiírás szerint a keretösszeg nettó 125 millió forint plusz 100 százalék volt, vagyis összességében akár nettó 250 millió forintos munkát kaphatott volna a nyertes. Bár az ajánlatkérő jelezte, hogy a plusz száz százalékos keret felhasználására nem vállal kötelezettséget. A pályázat egyebek között kreatív tervezésre, gyártásra vonatkozott, de a nyertes feladata lett volna médiaterv készítése, médiavásárlás, a médiakampányok utóértékelése. Mindezek mellett PR-feladatok is vártak volna a győztesre.
A MÁV-Start az új motorvonat beszerzéséhez kapcsolódó marketingkommunikáció miatt átstrukturálja a marketingkommunikációs feladatait, azok ütemezését és nagyságrendjét, ezért volt szükség a kiírás visszavonására – közölte a vasúttársaság a Világgazdasággal. (Egyébként a törvényi előírások értelmében a beadási határidő előtt a kiíró bármikor indoklás nélkül visszavonhatja az ajánlati felhívását).


