Cégvilág

Megdöbbentő marketingakciót találtak ki

Különleges akciót talált ki a OnePlus marketingcsapata a társaság új okostelefonjának bemutatásához, a promóció keretében 30 ezer, kimondottan erre az alkalomra fejlesztett virtuálisvalóság- (VR) szemüveget osztottak szét ingyen a felhasználók között, akik érkezési sorrendben, a készlet erejéig igényelhettek a készülékből. A OnePlus Loop VR-eszközök a Samsung Gear VR-re emlékeztetnek, és egy megfelelő okosmobil szükséges a használatukhoz, azonban a cég közlése szerint az újabb, 5 és 6 hüvelyk közötti kijelzővel ellátott telefonok kompatibilisek a virtuálisvalóság-szemüveggel. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mikor mutatják majd be a társaság új zászlóshajó termékét, a OnePlus 3-at, azonban az biztos, hogy különleges élményre készülhetnek az időben reagáló és így az ingyenes VR-eszközökhöz hozzájutó felhasználók. Egy rajongói videó hatására ugyanis a vállalatnál igyekeztek elképzelni, hogy milyen is lesz majd a cég néhány évtized múlva, és a központjukat kihelyezték a világűrbe, legalábbis a virtuális valóságban. A képzeletbeli űrállomás, amelyet Loopnak neveztek el, abból a szempontból is különleges lesz, hogy az első teljes VR-vásárlási élményt nyújtja majd. A technológia adta lehetőségeknek köszönhetően ugyanis a felhasználók nemcsak megnézhetik, hogy milyen lesz az új telefon, de akár meg is vásárolhatják közvetlenül az alkalmazásból.

A társaság egyébként már előző prémium telefonja, a OnePlus 2 bemutatásakor is élt a virtuális valóság nyújtotta lehetőséggel, igaz, akkor még csak a Google Cardboardhoz hasonló, lényegesen egyszerűbb és olcsóbb eszközt osztottak szét a szemfüles felhasználók között.
A OnePlus akciójának további érdekessége, hogy a kimondottan erre megalkotott Loop VR-t a tervek szerint nem gyártják majd, és ennek megfelelően kereskedelmi forgalomba sem kerül. A gyűjtők körében azonban valószínűleg komoly értéke lesz majd ezeknek az eszközöknek.

marketing vr
Kapcsolódó cikkek