Holnap lesz az első nem hivatalos torkos csütörtök, miután a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) gyorsan és határozottan kihátrált a 2006-ban indult féláras éttermi akciózás mögül, még a rendezvény doménjét is megszüntették. A Világgazdaság részleteket firtató kérdéseire az MTÜ lapzártáig nem válaszolt. Kevéssé valószínű, hogy érdektelenségbe fulladt az akció, hiszen tavaly 600 részt vevő étteremről szóltak a hírek. Most pedig egyre több étterem, sőt régiók – például a Balaton környékiek – is jelezték, hogy nem hagynak fel a komoly reklámértékű akciózással. Meglehet, hogy idén éppen az állami cég kihátrálása bizonyul hatásos reklámnak.
A magukra maradt éttermek mögé az utolsó pillanatban lépett be támogatóan az adatbányászati, statisztikai alkalmazásokkal foglalkozó Clementine Consulting Kft., amely egy ingyen hozzáférhető
Google-térképre helyezte a csatlakozó éttermeket. (Az első napon 84 hely jelentkezett náluk, az adatbázist folyamatosan töltik.) Galla Gábor, a 2006-ban életre hívott torkos csütörtök ötletgazdája, a Magyar Turizmus Zrt. akkori vezérigazgatója meglepődött a történteken, miként azon is, hogy az MTÜ a Budapest Winter Invitation szállodai akciót is lefújta. Egyelőre nem tudni, milyen új ötletekkel rukkol elő a turizmusirányítás. A jó éttermek kínálatára biztos, hogy van kereslet, erre példa a két hét múlva kezdődő Étterem Hét, amely a felső kategóriás helyekre kíváncsiakat célozza meg alkalmi áron kínált menüsorával már tizenkettedik alkalommal – jelezte a szervező cég, a DiningCity étteremajánló illetékese, Kiss Zoltán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.