Cégvilág

Olasz divatház tervezi a H&M új kollekcióját

A H&M idén a Moschino divatházzal készíti el designer-kollekcióját, melyhez a divatház kreatívigazgatója, Jeremy Scott egyedi női- és férfikollekciót tervezett, kiegészítőkkel és különleges meglepetésekkel.

Egy élő Instagram videóban fedte fel Gigi Hadid és Jeremy Scott: a H&M következő tervezői együttműködő partnere a Moschino lesz – az ikonikus olasz márka, amelybe Jeremy Scott új popkulturális hatásokat fecskendezett, amióta 2013-ban elfoglalta a kreatívigazgatói posztot.

A Moschino H&M kollekció világszerte november 8-tól lesz elérhető.

Az új kollekció első darabjait viselő Gigi Hadid és Jeremy Scott beszélgetését digitális képernyőkön vetítették ki az éves Moschino partin a kaliforniai Coachella fesztiválon, amit élőben közvetített a H&M Instagram csatornája. A cég számára Jeremy Scott új Moschino kollekciót készített nőknek és férfiaknak, kiegészítőkkel és néhány extra meglepetéssel.

Életem célja az volt, hogy kapcsolatot teremtsek az emberekkel a divaton keresztül, és ezzel az együttműködéssel képes leszek több rajongót elérni, mint bármikor korábban

– mondja Jeremy Scott, a Moschino kreatívigazgatója.

Az új kollekció elegyíti a pop- és az utcai kultúrát, a logókat és a ragyogást Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója szerint.

Moschino H&M divat
Kapcsolódó cikkek