BUX 52,169.8
-0.34%
BUMIX 4,272.85
-0.82%
CETOP20 2,447.09
-1.80%
OTP 17,300
-2.20%
KPACK 8,500
+2.41%
0.00%
0.00%
0.00%
-4.59%
ZWACK 16,700
+1.21%
0.00%
ANY 1,555
+0.32%
RABA 1,350
-1.46%
-0.20%
-0.59%
-0.59%
-0.80%
-0.90%
-2.91%
+0.48%
-3.45%
+1.38%
OTT1 149.2
0.00%
-1.29%
MOL 2,684
+1.21%
+1.16%
ALTEO 2,270
-2.16%
+2.61%
-0.40%
EHEP 1,695
+3.04%
+1.27%
-0.60%
MKB 1,972
0.00%
-1.67%
-0.71%
0.00%
0.00%
SunDell 39,600
0.00%
+1.89%
0.00%
-4.91%
-2.07%
-1.24%
NUTEX 15.08
-2.46%
GOPD 12,000
-6.25%
OXOTH 4,574
+0.04%
-1.85%
NAP 1,160
-34.83%
0.00%
-4.76%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Új felsővezető a Heineken marketing osztályán

Jövő év január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.

Balogh Barbara 2010-ben csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához mint Heineken márkamenedzser, később Soproni senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál.

Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben

– áll közleményben.

Fotó: Shutterstock

HEINEKEN-es pályafutása során hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.

Kapcsolódó cikkek