Cégvilág

Új felsővezető a Heineken marketing osztályán

Jövő év január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.

Balogh Barbara 2010-ben csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához mint Heineken márkamenedzser, később Soproni senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál.

Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben

– áll közleményben.

Fotó: Shutterstock

HEINEKEN-es pályafutása során hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.

Heineken felsővezető
Kapcsolódó cikkek