Cégvilág

Az online eladások dobták meg a Nike bevételét

A vártnál nagyobb lett a Nike negyedéves bevétele elsősorban az online eladások bővülésére, ugyanakkor a profitja elmaradt a becsülttől a kiadások növekedése miatt.

Az amerikai sportszergyártó azt közölte, hogy 10,18 milliárd dollár bevételre tett szert a május végével záródott három hónapban,

ami 4 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbi 9,79 milliárd dollárt.

Szakértők kisebb, 10,16 milliárd dollár bevételre számítottak.

A Nike adózott eredménye 989 millió dollárra, részvényenként 62 centre csökkent a tavalyi második negyedévi 1,14 milliárd dollárról, részvényarányosan 69 centről. Szakértők 66 centet vártak.

Fotó: AFP

A nyereségcsökkenést a cég részben azzal indokolta, hogy növelte a marketingre és új termékek bevezetésére fordított kiadásokat, amelyek együttes értéke 10 százalékkal, 12,7 milliárd dollárra emelkedtek.

sportszer Nike sportszergyár
Kapcsolódó cikkek