A Danone eladásnövekedése gyorsult a második negyedévben. A cégnek valamennyi ágazatában sikerült növelnie eladásait, és három negyedév visszaesés után ismét nőtt a bébiétel értékesítése Kínában.
A francia élelmiszeripari konszern csütörtökön azt közölte, hogy a második negyedévben az eladásai 2,5 százalékkal nőttek, ami nagyobb a szakértők által várt 2,2 százaléknál, és jóval felülmúlta az első negyedévi 0,8 százalékos bővülést.
A Danone, amely a világ vezető joghurtgyártója, az első fél évet 1,858 milliárd euró működési nyereséggel zárta, ami 6,4 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál, és jobb adat az elemzői várakozások átlagában szerepelt 1,847 milliárd eurónál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.