A 16–28 éves korosztály jókora munkabírással rendelkezik, ám kiemelten fontos számukra a szabadságuk, és minden esetben utánanéznek annak a cégnek, ahová be akarják adni a jelentkezésüket – erről Bencze Róbert, a PwC Magyarország HR-tanácsadási szolgáltatásokat felügyelő igazgatója beszélt. A cég mintegy 37 ezer magyar diák és pályakezdő megkérdezésével készített egy felmérést, amely a fiatal generáció munkahelyválasztási preferenciáit kutatta. Ebből kiderült: a 16–28 év közöttiek számára a rugalmas munkarend és munkaidő, a stabilitás, az alapfizetés és a közvetlen felettes vezetői stílusa a legfőbb szempont egy állás kiválasztásakor. Szívesen dolgoznának multinacionális vállalatnál, de csak alig több, mint az ötödük tartja az állami szférát vonzó munkavállalási lehetőségnek. A fiatal korosztály mobilis, 94 százalékuk fontolná meg az országon belüli költözést egy jó munkalehetőségért. Kevésbé fontos szempont viszont, hogy a cég mennyire gyorsan biztosít előrelépési lehetőséget. A PwC-től munkáltatói elismerést kapott az Audi, a Mol, a Coca-Cola, a Robert Bosch, a Richter Gedeon, az OTP, az Aldi, a Morgan Stanley, a Prezi és a Magyar Telekom.
Összesen
37
ezer magyar diákot kérdeztek
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.