A brit WPP-nek, a világ legnagyobb kommunikációs szolgáltatásokat kínáló csoportjának az árbevétele a második negyedévben több mint 15 százalékkal, 5,58 milliárd fontra esett vissza, üzemi szinten viszont hatalmas, 2,6 milliárd fontos veszteséget szenvedett el, amelyben a pandémiás hatások mellett az egyszeri tételek, leírások is jelentős részt tesznek ki. Mark Read, a WPP csoport vezérigazgatója szerint bevételüket tekintve még jól is jártak, legalábbis főbb versenytársaikkal összevetve, hiszen a többiek árbevétele még drasztikusabban esett: az Interpublic második negyedéves forgalma ötödével, 2,02 milliárd dollárra zuhant, a profitja üzemi szinten az ötödére, 40 millió dollárra zsugorodott. A lejtmenetre jellemző, hogy a több milliárdos bevételű csoportok közül a Havasé 18,3 százalékkal, a Dentsu Internationalé pedig 20 százalékkal esett vissza az áprilistól júniusig tartó időszakban. Ráadásul az év második fele a hirdetési piacon eleve nehezebb, a mostani helyzetben viszont a koronavírus-járvány második hulláma és a hozzá kapcsolódó lezárások még nagyobb kihívás elé állítják a piac résztvevőit – tette hozzá Mark Read.