Újraindulási stratégián dolgozik a koronavírus-járvány miatt a Burger Kinget üzemeltető Fusion Befektetési Zrt. – olvasható a 2019-es pénzügyi jelentésben. A koncepcióról azt írják, hogy iránymutatást fog adni a cégnek az elkövetkező egy-két évben várható közösségi, egészségügyi és gazdasági környezetre vonatkozóan.
A koronavírus-járvány a jelentés szerint jelentős mértékben érintette a gyorséttermi ágazatot, a kormányzati intézkedések és a fogyasztók viselkedésének megváltozása miatt. A 42 Burger King étterem működéséért felelős társaság azonnal reagált a változásra, egy kríziscsoportot is felállítottak a felső vezetés és a különböző osztályok vezetőinek részvételével. „Akciótervek sorát valósítottuk meg, hogy az ebben az időszakban visszaeső forgalom ellenére a vállalat növelje árbevételét és csökkentse fix költségeit. Megítélésünk szerint a vállalkozás folytatásának elve biztosítva van a következő egy évben” – értékelt a Fusion menedzsmentje. Úgy vélik, a társaság pénzügyi helyzete erős, a likvid eszközei pedig biztosítják a működését, így az elkövetkező egy évben ki tudják fizetni a kötelezettségeiket. Azt is hozzátették, hogy nem várnak jelentős veszteséget a 2020-as évben. „Az árbevétel és a bevételek várhatóan nagyjából fedezni fogják a felmerülő költségeket” – hangsúlyozták.
A magyarországi Burger King kifejezetten erős évet zárt 2019-ben: az értékesítés nettó árbevétele mintegy 17 százalékkal, 20,4 milliárd forintra ugrott a 2018-as 17,42 milliárdról. Az adózott eredmény 1,55 milliárd forintra emelkedett az egy évvel korábbi 1,41 milliárdról. A tulajdonosok csaknem 1,44 milliárd forint kifizetését hagyták jóvá a 2019-es üzleti évre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.