Az új OTP MobilBank tavaly augusztus óta a teljes lakossági ügyfélkör számára elérhető. A hitelintézet mintegy másfél millió, mobilbankot használó kliensének közel kétharmada már az új alkalmazást használja, egy viszonylag jelentős, több százezer fős ügyfélkör azonban még nem regisztrált az új szolgáltatásra. Az ő kényelmük és zavartalan kiszolgálásuk érdekében a korábban jelzett március 1-jei határidőt követően is működik majd a SmartBank, egészen március 24-ig, azonban a több mint három hetes haladék ellenére az OTP Bank továbbra is kéri érintett lakossági ügyfeleit, hogy mihamarabb regisztráljanak és próbálják ki az új mobilbanki alkalmazás funkcióit. 

„Intenzív ügyfél-tájékoztatást és kommunikációs kampányt folytatunk hónapok óta, melynek eredményeként közel egymillió ügyfelünk már az új OTP MobilBankot használja napi pénzügyeinek intézésére. 

A kivezetési periódus meghosszabbításával az újdonságokat lassabban elfogadó ügyfeleinknek szeretnénk kényelmesebbé tenni a váltást 

– mondta el Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője.

Az új OTP MobilBankban számos friss pénzügyi funkcióval és kiemelkedő technológiai megoldással találkozhatnak a bank ügyfelei, amelyek egyszerűbbé, kényelmesebbé teszik a napi pénzügyek intézését. A regisztráció egyszerű, mindössze néhány percet vesz igénybe.