A Twitter újonnan kinevezett vezérigazgatója, Linda Yaccarino komoly átalakításokat tervez a közösségimédia-platformon, amelyet tavaly októberben vásárolt meg – írta a Reuters.

NBCUniversal Upfront Events - Season 2019
Fotó: NBCU Photo Bank / NBCUniversal via Getty Images

Amióta Musk felvásárolta a Twittert, a hirdetők elmenekültek a platformról, mivel aggódtak, hogy a reklámjaik nem megfelelő tartalmak mellett jelenhetnek meg, miután a vállalat a személyzet közel 80 százalékát elveszítette. Ez súlyos bevételcsökkenéshez vezetett, így nem meglepő, hogy az új vezérigazgató erre a területre fókuszál.

Izgatottan várom, hogy csatlakozhassak Muskhoz, és együtt egy fényesebb jövő irányába vezessük a Twittert, amelyre évek óta ráfér az átalakítás 

– tweetelte Yaccarino.

Az új Twitter-vezérnek nem kevés tapasztalata van a területen – korábban az NBCUniversalnál dolgozott, ahol hirdetési vezetőként éveket töltött az üzletág modernizálásával – és egy olyan vállalatot vesz át, amely a bevételkiesés mellett súlyos adósságterhekkel küzd, amelyek miatt majdnem csődöt kellett jelentenie.

Bár Musk azt mondta, hogy Yaccarino segíteni fog egy mindenre kiterjedő alkalmazás létrehozásában, amelyről korábban azt mondta, hogy több szolgáltatást, például peer-to-peer fizetéseket kínálhatna, a hirdetési veterán kiválasztása azt jelezte, hogy a digitális hirdetések továbbra is az üzlet központi részét képezik.

A tulajdonos régóta hangoztatta, hogy csak átmenetileg tervez a vállalat élén maradni. 

Pénteken, a hivatalos bejelentést követően azt mondta, hogy Yaccarino kinevezése a Twitter új vezetőjének segít neki, hogy több időt tudjon a Teslára szentelni.