biotermék

Karcsúsítja portfólióját a Danone

A Danone csökkenti súlyát az észak-amerikai bio-tejtermékek piacán, miközben Európában a prémium kekszmárkáját adja el a Ferrero-családnak.
2024.01.03. 10:05 Olvasási idő: 7 perc

Rekordnövekedés az európai bio piacon

Magyarország a 10. helyre lépett elő a bio gyümölcstermesztésben.
2022.02.21. 12:04 Olvasási idő: 6 perc

Brutálisan nőtt a német bioélelmiszerek forgalma

A bioélelmiszerek forgalma Németországban az elmúlt években folyamatosan nőtt, 2020-ban 22 százalékkal bővült és elérte a 15 milliárd eurót.
2022.01.21. 17:48 Olvasási idő: 1 perc

Biozöldséggel és -gyümölccsel lehetne kitörni

Bár a húsz évvel ezelőtti előrejelzéseknél jóval mérsékeltebb piaci növekedést értek el a biotermékek, azért a területen bőven vannak olyan lehetőségek, amelyeket a magyar gazdálkodók is ki tudnának használni.
2017.08.17. 09:42 Olvasási idő: 0 perc

Bioterméket csak minden nyolcadik magyar vesz

Bioterméket minden nyolcadik magyar fogyasztó (13 százalék) szokott vásárolni, míg Európában átlagosan minden harmadik (35 százalék). A vásárlók zömének fő motívuma, hogy a biotermékeket egészségesebbnek tartják. A nem vásárlást legtöbben azzal magyarázzák, hazánkban és másutt is, hogy túl drágák a biotermékek. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató vállalat 54 országban, köztük Magyarországon végzett felmérése.
2010.08.19. 17:25 Olvasási idő: 0 perc