érzék

Az érzéki élmény növeli a vásárlási vágyat

A reklámkutatásokkal foglalkozó szakemberek figyelme az utóbbi időben egyre erőteljesebben fordult az érzelmek felé. A Szonda Ipsos kutatói most kicsit tovább léptek, és azt vizsgálták, milyen összefüggés van a márka érzéki észlelése és a márka erőssége között.
2009.08.24. 13:21 Olvasási idő: 0 perc

Hogyan és mivel bombázzák érzékszerveinket a kereskedők?

Tegyen fel sötét napszemüveget és dugja be a fülét, orrát az, aki a karácsonyi bevásárlásokat befolyásolástól mentesen szeretné letudni! A költésre csábító kereskedői trükkök tárháza ugyanis szinte végtelen: onnét kezdve, hogy belépünk egy üzletbe, szinte minden érzékszervünket titkos impulzusok bombázzák. Többnyire sikeresen.
2008.12.01. 13:18 Olvasási idő: 0 perc